ارتقای کمیت و کیفیت تولید داخلی و رشد سرمایه گذاری از مهم ترین اهداف شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در دوران پسا برجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، با بیان این مطلب گفت:توسعه شهرکها و نواحی صنعتی استان می تواند به ایجاد اشتغال پایدار، مولد و حفظ اشتغال موجود که دغدغه همه خدمتگزاران نظام است، منجر شود.
مسعود مهدی زاده مقدم با اشاره به جايگاه حوزه صنعت در رشد و توسعه این استان افزود: در راستای تسریع بخشیدن و خدمات رسانی بهتر به واحدهای صنعتی مجدانه پیگیر مسائل مربوط به صاحبان صنایع باشیم و با تلاش و تکیه بر تجارب خود نقشی مهم در جهت رفع مشکلات شهرک ایفا کنیم تا شاهد رونق بیش از پیش استان باشیم.

او با توجه به اقدامات و برنامه های حمایتی سازمان اظهار داشت: واگذاری شهرکهای صنعتی به بخش خصوصی این فرصت را برای واحدهای صنعتی و تولیدی فراهم کرده که اجرای طرح ها و برنامه های راهبردی را در جهت نگهداری شهرکهای صنعتی با دقت بیشتر انجام شود.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این شهرک فضای مناسبی برای کسب و کار دارد و در حال حاضر با استقرار 767 واحد صنعتی بهره برداری شده و بالغ بر 26هزار و 223 نفر مشغول به کاراست.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.