هفته هجدهم لیگ دسته دوم برگزار شد و شاهین شهرداری در ادامه ناکامی های عجیب چند هفته اخیر این بار در خانه متوقف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دیدار شاهین شهرداری و پاس همدان در حضور بیش از دو هزار هوادار مشتاق بوشهری بدون گل خاتمه یافت تا کار صعود احمدزاده و شاگردانش سخت تر از گذشته شود.

در این بازی شاهین شهرداری در نیمه اول نمایش چندان خوبی نداشت و تنها به حرکات آتشی و سنجانکی در خط حمله دل بسته بود  که هیچ ثمری نداشت.دوندگی حسن آتشی در خط حمله و حرکات تکنیکی سنجانگی بدون حضور بازیکنان مکمل ،موفقیتی برای بوشهری ها  حاصل نکرد.

بدون تعارف برخی بازیکنان غیربومی شاهین شهرداری در حد و اندازه های این تیم نبوده و نیستند که همین امر باعث شده تا بازیکنانی خوبی نظیر احمد شاهی، نظرزاده،نوروزی، دهقان، غلام نژاد و... هم با سردرگمی در این تیم بازی کنند.
 
در نیمه دوم که مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم در ورزشگاه حضور داشت،شاهین حملات پراکنده ای را روی دروازه حریف نه چندان قوی خود داشت اما نداشتن یک گلزن تمام عیار در نوک خط حمله گره بازی را کورتر از قبل کرده بود.در دقایق پایانی حملات شاهینی ها گلی در بر نداشت تا بازی با حساب بدون گل مساوی خاتمه یابد.
 
این تساوی شاهین شهرداری را 25 امتیاز و در مکان پنجم جدول قرار داد. شرایطی که صعود تیم پر هوادار بوشهری را به مرحله بعد تا این هفته در اما و اگر قرار داده است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.