لغو بازدید ترامپ از موزه تاریخ سیاه‌پوستان آمریکایی

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا بازدید خود از موزه سیاه‌پوستان آمریکایی را لغو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، شبکه آمریکایی ای بی سی نیوز گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا بازدید امروز خود از موزه تاریخی آمریکایی‌های سیاه پوست را که قرار بود به مناسبت روز "مارتین لوتر کینگ" به انجام برساند، لغو کرد.

طبق اعلام تیم انتقال قدرت ترامپ، بروز خللی در جدول کاری وی سبب چنین مشکلی شده است. اظهارات تیم ترامپ در حالی مطرح می شود که رئیس جمهور منتخب آمریکا در روزهای گذشته جنگ لفظی شدیدی را با یکی از چهره های جنبش مدنی این کشور به نام "جان لوئیس" داشته است. جان لوئیس از اعضای سیاه پوست کنگره آمریکاست.  

جان لوئیس در سخنانی تأکید کرده بود وی در مراسم تحلیف ترامپ در 20 ژانویه (اول بهمن) شرکت نخواهد کرد؛ چرا که ترامپ را رئیس جمهور قانونی نمی داند.

ترامپ در واکنش به اظهارات وی در حساب توییتر خود نوشت آنچه او می گوید، تنها حرف است و عملی در کار نیست. این اظهارات ترامپ با توجه به جایگاه جان لوئیس، جنجال وسیعی بپا کرد.

هنوز مشخص نیست دونالد ترامپ بجای بازدید از این موزه، چه کار خواهد کرد. برخی از منابع به شبکه آمریکایی ای بی سی نیوز گفته اند ترامپ روز مارتین لوتر کینگ را به شیوه‌ای دیگر گرامی خواهد داشت.


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار