سیروس نعمتی نژاذ گفت: ارائه بازی زیبا همیشه با حضور هواداران همراه است و از برگزاری بازی بدون تماشاگر حس خوبی نداریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال تهران اظهار کرد: با توجه به شکستی که مقابل تراکتورسازی داشتیم از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان کار کردیم. استقلال تهران یکی از تیمهای بزرگ لیگ برتر فوتبال است اما ما برای برد این بازی به زمین مسابقه می رویم. 

وی درباره برگزاری بازی بدون تماشاگر بیان کرد: بازی زیبا همیشه با حضور هواداران رقم می خورد . با توجه به اینکه سه بازی ما بدون تماشاگر برگزار شد، حس خوبی از این موضوع نداریم. به هر حال ما به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم. 


مربی استقلال خوزستان در باره اینکه تیمش آمار گل خورده بسیار بدی دارد، بیان کرد: به دنبال جذب یک دفاع وسط خوب هستیم. در جریان مسابقات بدشانسی هم آورده‌ایم و گاهی شرایط به این شکل پیش می‌رود. به هر حال با 20 گل خورده شرایط دفاعی ما بد است.

نعمتی‌‌نژاد در باره نقل و انتقالات نیم فصل گفت: با جذب آرش افشین ، نانک و مصطفی ماهی به اهداف مدنظر مان دست یافتیم .تنها یک دفاع وسط خوب می‌خواهیم که صحبت‌های لازم را با بازیکن مدنظر کردیم. 

وی در مورد اینکه با توجه به از دست دادن بازیکنان ستاره استقلال خوزستان می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود، گفت: وقتی در چنین مسابقاتی شرکت می‌کنیم فقط یک تیم باشگاهی نیستیم. نماینده کل کشور در این مسابقات هستیم. وظیفه داریم ازفوتبال کشورمان دفاع کنیم. بازیکنان خوبی داریم. در بازی با تراکتورسازی در هفته قبل اگرچه یک بر صفر باختیم اما سه چهار موقعیت تک به تک با دروازه‌بان تراکتورسازی نصیب‌مان شد که هیچ تیمی مقابل تراکتورسازی در چنین وضعیتی قرار نگرفته بود. تیم ما در آسیا جوابگو خواهد بود و از شرف و اعتبار فوتبال ایران در اسیا دفاع می‌کنیم.

مربی استقلال خوزستان در پایان درباره  وضعیت آرش افشین  خاطر نشان کرد: آرش بازیکن باتجربه و حرفه‌ای است و در این دو هفته کمکش کردیم که بدنش به شرایط ایده‌ آل برسد. وی پنج ،شش روز در نیم‌فصل خوب تمرین نکرده بود و اکنون تا حدودی آماده بازی است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار