سرپرست گروه پایش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به اینکه برای تضمین کیفیت، دنیا به سمت روشهای مختلف ارزشیابی براساس استانداردهای ملی و بین الملی گرایش پیدا کرده است، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز پرچمدار فرهنگ سازی در زمینه ارزیابی است.

وزارت بهداشت پرچمدار فرهنگ سازی ارزیابی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر شهرزاد غیاثوندیان افزود: در این ارتباط در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همت جمعی برای اعتبار بخشی شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: براین اساس نگاه از درون به خود، شناسایی نقاط ضعف و اصلاح آنها، شناخت نقاط قوت، حفظ و تقویت آنها برای محیط های پویای آموزشی ضروری است.

غیاثوندیان در باره نتیجه ارزیابی های گروه پایش از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این گروه هشت حوزه این دانشگاه را در 60 مورد استاندارد بررسی کردند که از میان آنها 90 تا 95 درصد استانداردهای الزامی و 80 تا 85 درصد ترجیهی انطباق در حد کامل دارند.

وی یادآور شد: برهمین اساس مشخص شد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با وجود برخی کمبودها از منابع محدود موجود خود بسیار خوب استفاده و با برنامه در مسیر تحقق هدفها حرکت کرده است.

غیاثوندیان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بسیار با ظرفیت است گفت: بدنه اجرایی این دانشگاه در رده های مختلف با انگیزه و علاقه کار می کنند و این بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی مهمترین نقطه قوت دانشگاهها را استفاده بهینه از منابع و امکانات محدود، انتقادپذیری بالای مسئولان، داشتن سرمایه نیروی انسانی با انگیزه و متعهد نسبت به ارزش ها، باورها و برنامه عملیاتی دانشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.