معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهرگفت: هرگونه تضعیف دولت و رئیس جمهوری در واقع تضعیف نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی است.

تضعیف دولت ضربه به نظام است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رسول رستمی افزود: نظام جمهوری اسلامی براساس آرای مردم انتخاب و شخص رئیس جمهوری نیز به عنوان نفر دوم مملکت براساس نظر مردم انتخاب شده است.

وی با اشاره به شعار اعتدال دولت تدبیر و امید اضافه کرد: براساس مبانی دینی و اعتقادی اعتدال و میانه روی به عنوان یک مشی دینی باعث تقویت اجماع نخبگان و طیف های مختلف سیاسی می شود.

رستمی یادآور شد: برآیند این اجماع سیاسی باعث تقویت کلیت نظام جمهوری اسلامی می شود که همواره باید در این مسیر گام برداشت.

وی گفت: باتوجه به موقعیت ژئوپلتیک ایران، قرارگرفتن بر چهار راه حواث تاریخی، داشتن گفتمان حمایت ازمظلوم، بیش از432 بار حمله به ایران و وجود انرژی باعث می شود نیروهای درونی سیاسی، جناح ها و احزاب همه در یک راستا و هدف که همان تقویت قدرت ملی است گام بردارند.

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر افزود:این درحالی است که قشری گری سیاسی و توجه نکردن به بنیادهای نظام باعث شده بعضی از نیروها هدفهای کوتاه مدت خود را برای تخریب دولت که همان تخریب نظام است، دنبال کنند.

رستمی بیان کرد: بر اساس سند چشم انداز نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن به برنامه ها، رشد اقتصادی باید بالای 8 درصد باشد که براین اساس دولت تدبیر و امید رشد اقتصادی کشور را از منفی 6 به بالای 7 درصد رسانده است.

وی کاهش نرخ تورم از بالای 40 درصد به 8 درصد را از جمله دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید عنوان کرد که باعث افزایش رضایت مندی مردم و ایجاد امنیت اقتصادی شده است..

رستمی یادآور شد: دولت تدبیر و امید براساس اصول حکیمانه، مدبرانه و عزتمندانه باعث تقویت قدرت ملی شده و کشور را در نابسامانی های خاورمیانه به جزیره امنیت تبدیل کرده است.

وی تاکید کرد: همچنین دولت یازدهم با هدایت های رهبر معظم انقلاب و تدبیر گروه دیپلماسی کشور زنجیره تحریم ها را از کشور برداشت و این امر نقشی مهم در تقویت قدرت ملی شده است.

رستمی افزود: دولت در برابر همه چالشها نقش تعیین کننده ای دارد و همین امر می طلبد جناح ها و طیف های مختلف سیاسی این دولت را تقویت کنند.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید براساس اصل قانون اساسی حقوق شهروندی را رعایت و آزادیهای مشروع مردم را حمایت می کند.

رستمی افزود: دولت تدبیر و امید با رهبری های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و پایداری ملت حق و توسعه هسته ای ایران را تثبیت و تحریم ها را برداشت ولی افراد، گروه ها و جناح های مختلف سیاسی به این عملکرد دولت حمله می کنند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.