سپهرزاد مربی احسان حدادی گفت:درصورتی که من با فدراسیون به توافق نهایی نرسم،تعهدی نیز نسبت به اعضا کمیته فنی نخواهم داشت.

اگرقراردادم نهایی نشود،قطع همکاری می کنمهادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد نهایی نشدن قراردادش به عنوان مربی تیم ملی دو و میدانی بیان کرد:اکنون نزدیک به 3 هفته است که تمرینات را با احسان حدادی آغاز کردم و متاسفانه هنوز مسئولان فدراسیون دو و میدانی هیچ گونه قراردادی را با من به ثبت نرسانده اند. 

وی ادامه داد: هم اکنون قراردادم در فدراسیون آماده است و می توانم آن را امضاء کنم اما متاسفانه فدراسیون بندی را در قرارداد من آورده است و تا زمانی که این بند حذف نشود به هیچ عنوان حاضر نیستم چنین قراردادی را امضاء کنم.
 
رکورد دار دهگانه کشورمان در پاسخ به این سوال که در صورت قطع همکاری با حدادی چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود،گفت: درصورتی که من با فدراسیون به توافق نهایی نرسم،تعهدی نیز نسبت به اعضا کمیته فنی نخواهم داشت.اما اگر خود احسان از من درخواست کند که تمریناتش را زیر نظر بگیرم حاضرم بدون هیچ چشم داشتی به وی کمک کنم اما بعید می دانم که حدادی به ادامه روند موجود علاقمند باشد.

سپهرزاد در پایان خاطر نشان کرد:فدراسیون باید تا قبل از اردوی کیش تکلیف مرا مشخص کند اگر قراردادم امضا نشود، در اردوهای آینده احسان را همراهی نخواهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار