رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر مه گرفتگی در گردنه های آوج، اسدآباد و جاده سوباشی کبودراهنگ وسعت دید رانندگان تا 50 متر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا عزیزی با اشاره به اینکه در مه گرفتگی رانندگان باید با روشن کردن چراغهای خودرو با نور پایین تردد کنند افزود: وسعت دید رانندگان هنگام مه گرفتگی کاهش می یابد بنابراین برای پیشگیری از بروز هر گونه سانحه احتمالی باید رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی ادامه داد: ریزش پراکنده برف از شب گذشته در بیشتر جاده های این استان موجب لغزندگی در سطح معابر شده است.

عزیزی با اشاره به اعلام مدیریت ستاد بحران استان به علت ریزش برف و لغزنده شدن معابر مدارس مقطع ابتدایی 2 شهرستان اسدآباد و تویسرکان در نوبت صبح تعطیل شدند.

رئیس پلیس راه استان به اجرای طرح زمستانی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح زمستانی پلیس با حضور تیم هایی از پلیس راه و راهور، راهداری و حمل و نقل جاده ای، جمعیت هلال احمر، اورژانس و فوریت های پزشکی و امداد خودرو از 17 آذر ماه آغاز شده و تا 20 اسفند سال جاری ادامه دارد.

عزیری با تأکید بر همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل و لباس گرم هنگام مسافرت زمستانی، افزود: رانندگان باید سرعت مطمئنه را هم رعایت کنند تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.