رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرضا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پوانه بهره برداری 36 واحد صنعتی در شهرستان اخذ شده که این تعداد واحد صنعتی زمینه اشتغال 395 نفر را فراهم کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدابراهیم خاتمی  اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مجوز بهره‌برداری 36 واحد صنعتی در شهرستان اخذ شده که این تعداد واحد صنعتی زمینه اشتغال 395 نفر را ایجاد کرده‌اند.
وی با اشاره به تعهد این اداره مبنی بر ایجاد 837 فرصت شغلی، اظهار کرد: از مجموع 563 فرصت شغلی ایجاد شده از این تعداد، 395 فرصت شغل در بخش صنعت و مابقی در بخش اصناف بوده است.
رییس اداره صنعت معدن تجارت شهرضا بیان کرد: اتاق و اصناف و خانه صنعت، دوبازوی توانمند اداره صنعت معدن و تجارت هستند که زیرساختهیا اصلی در زمینه ایجاد فرصتهای اشتغال و نیز جذب سرمایه گذار در شهرستان را فراهم می‌کنند.
خاتمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 810 مورد پروانه کسب در بخش اصناف ایجاد شده که هر یک از این واحدهای صنفی حداقل زمینه اشتغال 2 نفر را فراهم کرده‌اند، این در حجالی است که در مجموعه بازار هفتگی «جمعه بازار» که در جوار آستان امامزاده شاهرضا برگزار می‌شود نیز باوجود اینکه حدود 40 درصد از محصولات عرضه شده مربوط به خارج از شهرستان است، 274 نفر مشغول به کار بوده و 57 واحد فروشنده سیار نیز در اطراف آن فعالیت می‌کنند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار