مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: 33 هزار و 170 لیتر نفت و گاز قاچاق در شهرستان فریدن از یک گاوداری و یک دستگاه وانت نیسان توسط مأموران آگاهی شهرستان فریدن کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا صالحی با اشاره به کشف 227 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، اظهار داشت: پرونده کشف این تعداد گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و 75 میلیون و 527 هزار و 219 ریال که درسپر یک دستگاه خودروی سواری جاسازی شده و توسط مأموران پلیس آگاهی شهرستان بویین و میاندشت کشف شده بود، جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان فریدن ارسال شد.

وی افزود: شعبه اول اداره مذکور متهم پرونده را علاوه بر محکومیت به ضبط کالا و خودروی مکشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 75 میلیون و 527 هزار و 219 ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان همچنین از کشف 33 هزار و 170 لیتر نفت و گاز قاچاق در شهرستان فریدن خبر داد و گفت: این میزان نفت و گاز از یک گاوداری و یک دستگاه وانت نیسان توسط مأموران آگاهی شهرستان فریدن کشف شده بود.

صالحی ادامه داد: پس از رسیدگی به این پرونده در شعبه اول تعزیرات حکومتی فریدن، شعبه مذکور علاوه بر صدور حکم ضبط محموله کشف شده به نفع دولت، دو متهم پرونده را نیز به پرداخت مبلغ 691 میلیون و 196 هزار و 460 ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.