هجدهمین هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال ایران در حالی پیگیری شد که دو تیم مدعی پیکان و بانک سرمایه مقابل حریفان خود به پیروزی دست پیدا کردند.

مدعیان تهرانی همچنان پیشتاز / سایپا باز هم شکست خوردبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان کشور، گرامیداشت شهدای منا، با برگزاری 6 دیدار هفته هجدهم خود را پشت سر گذاشت.

در این هفته از رقابت‌ها تیم‌های بانک سرمایه، پیکان تهران و شهرداری ارومیه که در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی قرار داشتند، به ترتیب مقابل تیم‌های هاوش گنبد ، شهرداری اراک و شهرداری تبریز به پیروزی رسیدند تا در جایگاه‌های قبلی خود باقی بمانند.

در دیگر دیدار حساس این هفته از مسابقات تیم والیبال سایپا در آمل به مصاف تیم کاله مازندران رفت و در ادامه روند ناکامی‌های خود مقابل شاگردان بهروز عطایی با حساب 3 بر صفر تن به شکست داد.

تیم والیبال پارسه تهران هم این هفته در اردکان با تیم خاتم این شهر دیدار کرد. دیداری که همانند مسابقه ای که در ارومیه برگزار شده بود، 5 ست به طول انجامید و در نهایت با حساب 3 بر 2 به سود تیم میزبان تمام شد تا پارسه باز هم نتواند به پیروزی برسد.

تیم صالحین ورامین این هفته در خانه میزبان تیم راه عمران ساری بود. ورامینی‌ها که چند شکست را در هفته های اخیر متحمل شده بودند در این هفته با حساب 3 بر صفر راه عمران ساری را از پیش رو برداشتند و برنده این دیدار شدند.

**نتایج کامل هفته هجدهم لیگ برتر والیبال ایران به شرح زیر است:


بانک سرمایه 3 – هاوش گنبد صفر
پیکان تهران  3 – شهرداری اراک یک
خاتم اردکان 3 – پارسه تهران 2
کاله مازندران 3 – سایپا تهران صفر
صالحین ورامین 3 – سازمان عمران شهرداری ساری صفر
شهرداری ارومیه 3 – شهرداری تبریز 2

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار