فرماندار شهرستان شوش گفت: اگر به مسائل فرهنگی و اجتماعی به صورت کارشناسی توجه شود، همه زیرساخت‌های بعدی خود به خود به وجود خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی ، فرماندار شهرستان شوش بیان داشت: در تمام حوزه‌ها زمانی که صحبت از پیشرفت و اقدامات مؤثر می‌شود حتما در حوزه فرهنگ و اجتماع کاری صورت گرفته است.

وی در نشست شورای اداری شهرستان که با حضور امام جمعه، جمعی از مسؤولان، اقشار مختلف مردم و اصحاب رسانه ظهر امروز در تالار نیایش برگزار شد با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در فضای مجازی ممنوع است.

فرماندار شوش در ادامه به اهمیت توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگر به مسائل فرهنگی و اجتماعی به صورت کارشناسی توجه شود، همه زیرساخت‌های بعدی خود به خود به وجود خواهد آمد.

وی فرهنگ و اجتماع را زیربنای تمام توسعه‌ها دانست و بیان کرد: در تمام حوزه‌ها زمانی که صحبت از پیشرفت و اقدامات مؤثر می‌شود حتما در حوزه فرهنگ و اجتماع کار شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان شوش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند توسعه عمرانی شهرستان شوش یادآور شد: با وجود اینکه در موضوع پروژه تعریض و بازسازی پل شهید ناجیان اقدامات زیادی شده است اما برخی مکان‌ها اظهارنظرهای غیرمنصفانه‌ای در ارتباط با توقف عملیات اجرایی  این پل می‌شود.

نجاتی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در کنار دولت در روند محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند ادامه داد: توقف عملیات اجرایی این پل باعث شد تا برخی دولت و برخی دیگر نماینده شوش در مجلس را زیر سوال ببرند در حالی که انتقال سازه‌های آهنی پیش از انتخابات و جابه‌جایی دوباره آنها به هیچ وجه کار تبلیغاتی نبود.

وی افزود: توقف پروژه تعریض و بازسازی پل شهید ناجیان به این دلیل بود که اعتبار مصوب شده به دلیل فشار مالی دولت و تحریم به این پروژه اختصاص داده نشد.

فرماندار شهرستان شوش از تأمین شدن بخشی از اعتبارات احداث این پروژه خبر داد و گفت: به زودی عملیات اجرایی این پل آغاز می شود.

نجاتی در پایان از مدیران شهرستان خواستار انعکاس عملکرد دولت در دهه مبارک فجر برای مردم شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار