رسانه های ورزشی کشور آلمان سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران را علاقه مند به حضور در بوندس لیگا دانستند.

سعید عزت اللهی زیر ذره بین رسانه های آلمانیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از رسانه های ورزشی کشور آلمان اعلام کرده است که سعید عزت اللهی علاقه مند به حضور در لیگ فوتبال ژرمن ها است و تیم هامبورگ نیز مقصد بعدی ستاره ایرانی است.

سعید عزت اللهی هافبک جوان تیم ملی ایران در بالاترین جایگاه لیگ فوتبال روسیه، موفق به انجام 10 بازی شده است که از این تعداد، 4 بازی در مرحله انتخابی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و 2 بازی نیز در خود رقابت ها بوده است.

عزت اللهی حتی در جام حذفی فوتبال روسیه نیز به میدان رفته است و با اینکه یک هافبک میانی است، اما توانایی بازی در پست های هجومی و دفاعی را نیز دارد.

ستاره فوتبال ایران از تیم استوک سیتی انگلیس نیز پیشنهاد داشته است، اما به دنبال آن است که فوتبال خود را در کشور آلمان ادامه دهد.

در لیگ فوتبال آلمان هم تیم هامبورگ مشتری جدی سعید عزت اللهی است، همان تیمی که مهدی مهدوی کیا ستاره پیشین تیم ملی فوتبال ایران سال ها در آن توپ می زده است.

عزت اللهی بازیکنی است که با 1 متر و 90 سانتی متر قد، از تکنیکی خوب برخوردار است و به همین خاطر بازیکن ثابت تیم ملی فوتبال کشور خود است.

در هر صورت هواداران تیم هامبورگ باید منتظر بمانند و ببینند که آیا ستاره ایرانی تیم روستوف راهی سرزمین ژرمن ها خواهد شد یا خیر!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار