نشست خبری انتشار آلبوم موسیقی حامد همایون، با حضور این خواننده و سامان امامی تهیه‌کننده برگزار شد.

حامد همایون، سفیر ترویج سلامت و مبارزه با سرطان شدبه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست خبری با حضور حامد همایون خواننده، محسن رجب‌پور مسئول شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی، سامان امامی تهیه‌کننده برگزار شد.

رجب پور در این نشست گفت: خوشحالم  فعالیت‌های اولین خروجی استعدادیابی موسیقی ایران با حامد همایون شروع شد. بالغ بر 25 سال است که شغل من تهیه‌کنندگی موسیقی است. چند سالی بود که فکر می کردم در جامعه به تکرار شنیداری افتاده‌ایم. اگر بررسی کنیم می‌بینیم که تعطیل شدن دانش‌سراهای موسیقی، تحمیل جنگ، رفتن به سمت اقتصاد و عدم توجه به فرهنگ و هنر باعث شد که مردم به سمت صداهایی بروند که تخصص کافی ندارند.

وی افزود: در کشورهای پیشرفته، هر فردی بعد از تحصیلات اولیه، به نوعی موسیقیدان است. پس نمی توان در این کشورها موسیقی بد را گسترش داد و جایگاه بهتری در موسیقی دارند. از همین رو، به فکر افتادیم مجموعه‌ای راه‌اندازی کنیم که استعدادهایی که در حوزه موسیقی وجود دارند، معرفی شوند. در نیمه راه بودیم که سامان امامی، حامد همایون را معرفی کرد.

رجب پور اظهار داشت: ما به خواننده کمک می‌کنیم که از راه درستی به جامعه معرفی شود. کار تهیه کننده این است که کاستی های گوش شنیداری جامعه را با پر کردن پتانسیل هنرمندان به جایی که می‌خواهد برساند. حامد همایون در نیمه سال گذشته به مردم معرفی شد.

وی افزود: بسیاری از ترانه‌سرا‌ها از غم می‌گویند و با حال امروز جامعه ما که پنجاه میلیون جوان داریم، همخوانی ندارد. هدف ما تزریق شادی و نشاط در جامعه است. برنامه‌ریزی این بود که از ابتدای سال 96 حامد همایون فعالیت رسمی خود را شروع کند؛ ولی لطف همیشگی مردم باعث شد ابتدای 95 به استانداردی که ما می‌خواستیم برسیم. فرمت معرفی تغییر کرد و قرار شد اولین اجراهای ما با دعوت ستاد جشنواره انجام شود. آلبوم را هفته گذشته منتشر کردیم و نتایج خوبی دریافت کردیم. مردم در کمتر از چند ساعت چهار سانس جشنواره را خریدند. از سهیل حسینی بابت قلم متفاوت و از سامان امامی بابت تنظیم‌های بسیار مدرنشان تشکر می‌کنم. چند خبر برای مردم داریم. اولین آنها این است که من معمولا 10 درصد از درآمدم را به امور خیریه اختصاص می‌دهم. با حامد همایون تصمیم گرفتیم 100 درصد حاصل از عواید رسمی اولین اجرای او را به محک اهدا کنیم.
 
خبر دومم این است که به مناسبت هفته سرطان و همکاری حامد همایون در قالب ترویج سلامت و مبارزه با سرطان کنسرت‌های او تمدید شده و دو کنسرت در بامداد یکم بهمن ماه برگزار می‌شود که از امروز بلیط آن از طریق سامانه IR.3670 در دسترس علاقه‌مندان است. همچنین هفته آینده در کرج و اهواز و هفته پس از آن در شیراز کنسرت خواهیم داشت.

حامد همایون در این نشست گفت: نمی‌دانم چگونه خدا را شکر کنم. بابت اتفاقاتی که برایم افتاد از مردم کشورم هم تشکر می‌کنم. من اصالتا شیرازی هستم. وقتی که با سامان امامی آشنا شدم، از من خواست که با هم همکاری کنیم. در ابتدای کار صحبت‌های او به دلم نشست و خوشحالم که به کمپانی ترانه شرقی معرفی شدم و افتخار می‌کنم که خواننده این کمپانی هستم که همه چیز سر جای خودش است. محسن رجب‌پور روز اول ملاقات ما برای من پنج صفحه نسخه نوشتند، دو هفته بعد دو قطعه با کمک سامان امامی و سهیل حسینی آماده کردیم و آقای رجب‌پور قبول کردند و از آن زمان همکاری جدی ما شروع شد. خوشبختانه در تیمی هستم که هم از لحاظ تکنیکی و هم از لحاظ عاطفی به من کمک می‌کنند. حامد همایون یک نفر نیست بلکه مجموعه‌ای از بچه‌هایی است که شبانه روز زحمت می‌کشند. آقای رجب‌‌پور از ابتدا به من گفت مأموریتت این است که موج مثبت در جامعه ایجاد کنی و با توجه به این قضیه ترانه‌ها نوشته و موزیک‌ها ساخته شد.

در این مراسم چک ارائه شده توسط ستاد جشنواره به حامد همایون، در مقابل خبرنگاران به محک اهداء شد.


انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار