کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش ابر در استان و وقوع بارش پراکنده باران از امشب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده عبور جریان ناپایدار جوی بر روی استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: از بعدازظهر امروز به تدریج شاهد افزایش ابر در استان خواهیم بود و وقوع بارش پراکنده باران از امشب و طی وقت فردا در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین از ظهر فردا همزمان با خروج این سامانه از استان سرعت وزش باد شمال غربی خصوصاً بر روی دریا و سواحل استان افزایش می یابد.

وی بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده، آسمان استان کمی تا قسمتی ابری خواهد بود و از بعد ازظهر امروز به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود و در برخی نقاط بارش پراکنده باران و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی یادآور شد: جهت باد متغیر غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا ساعت پنج و ۱۹ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۱ و ۵۲ دقیقه ، جزر دوم ساعت ۱۶ و ۳۲ دقیقه و مد دوم در ساعت ۲۲ و ۳۴ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.