ملی پوش اهداف پروازی گفت: هاشمی برنامه خاصی برای رشد تیراندازی نداشت و سهمیه های این رشته در المپیک لطف خدا بود.

مسعود عزیزیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کر: هاشمی کار مفیدی برای اهداف پروازی انجام نداد و برنامه خاصی برای ورزشکاران این رشته نداشت او فقط در چند سال اول ریاستش خوب کار کرد اما به مرور زمان همه چیز را به باد فراموشی سپرد و ملی پوشان اهداف پروازی را به حال خود رها کرد.

**در برنامه های هاشمی اهداف پروازی جایی نداشت

وی ادامه داد: در برنامه های هاشمی رشته اهداف پروازی جایی نداشت چون همه کادر اجرایی وی از تیم های تفنگ و تپانچه بودند و در در طول این مدت برنامه ریزی هایی که برای این رشته صورت گرفت عملی شد و نتایج خوبی هم گرفتند. یکی از بهترین مربیان رشته تفنگ در دنیا را برای تیم ملی تفنگ به خدمت گرفت معتقدم نتایجی که تیم تفنگ در این چند سال کسب کرد به خاطر دانش مربیگری سرمربی تیم ملی بود نه برنامه ریزی هایی که فدراسیون در نظر گرفته بود.

**ریاست فدراسیون برنامه ریزی هم نداشت

ملی پوش اهداف پروازی افزود: فدراسیون باید برنامه محور باشد معتقدم هاشمی در طول چند سالی که رئیس فدراسیون بود برنامه خاصی نداشت علی رغم اینکه همیشه از برنامه ریزی های بلند مدت صحبت می کرد اما در عمل چیزی از وی ندیدیم.

 رشته اهداف پروازی مورد بی مهری مسئولان فدراسیون قرار گرفت

عزیزیان اظهار داشت: اهداف پروازی ایران می توانست بهترین مدال ها را مسابقات آسیایی کسب کند و حتی سهمیه المپیک بگیرد اما همیشه مورد بی مهری فدراسیون و مسئولان بود. چندین مرتبه اتفاق افتاد که تعداد زیادی از ملی پوشان به اردو دعوت می شدند اما عده کمی می توانستند تمرین کنند که این موضوع باعث سرخوردگی ملی پوشان می شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم جایگزین هاشمی در فدراسیون به همه رشته ها نگاه یکسانی داشته باشد و شرایط را برای رشد ملی پوشان فراهم کند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار