تکاپوی پرسپولیسی ها برای پیشگیری از کسر امتیاز

وکلای حقوقی باشگاه پرسپولیس برای پیگیری پرونده شکایت ژوزه راهی سوئیس شدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دادگاه رسیدگی به پرونده مانوئل ژوزه سرمربی اسبق پرسپولیس بابت شکایت از سرخپوشان پایتخت چند روز دیگر برگزار می شود. براین اساس وکلای حقوقی پرسپولیس عازم سوئیس شدند تا در جلسه رسیدگی به پرونده شکایت ژوزه شرکت کنند و دفاعیات خود را به قاضی پرونده ارائه بدهند. 

پندار خمارلو مدیر رسانه ای پرسپولیس ضمن تائید این مطلب گفت: جمشیدی معاون حقوقی باشگاه به همراه حسینی مدیر روابط بین الملل پنج شنبه هفته گذشته راهی سوئیس شدند تا از حق و حقوق باشگاه بابت شکایت ژوزه دفاع کنند. 

وی در ادامه عنوان کرد:نمایندگان باشگاه مدارک لازم به سوئیس بردند تا رای دادگاه به نفع باشگاه پرسپولیس صادر شود.همچنین هواداران نگران کسر امتیاز نباشند چرا که وکلای حقوقی باشگاه تمام تلاش خود را می کنند تا قاضی پرونده را مجاب کنند که پرسپولیس به تعهدات خود در قبال ژوزه پایبند بوده و طبق قرارداد این مربی عمل کرده است. 

مدیر رسانه ای پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان سابق باشگاه در قبال پرونده ژوزه کوتاهی کردند و اکنون ما باید پاسخگو باشیم. به هر حال نگرانی بابت کسر امتیاز وجود ندارد و رای دادگاه به نفع باشگاه صادر می شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار