استان چهارمحال و بختیاری در 6 ماهه نخست امسال رتبه اول ایجاد زیر ساخت های مسکن مهر در کشور را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در هجدهمین نشست شورای تأمین مسکن استان گفت: این استان در 6 ماهه نخست امسال رتبه اول ایجاد زیر ساخت های مسکن مهر در کشور را به دست آورد.

گودرز امیری، از واگذاری ادامه عملیات احداث و تکمیل واحدهای مسکن مهر در بروجن و شهرکرد به شهرداری ها خبر داد و افزود: در این راستا 88 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری بروجن و 99 میلیارد ریال به شهرداری شهرکرد اعتبار پرداخت شد.

وی با اشاره به واگذاری واحدهای مسکن مهر به مددجویان دارای دو فرزند معلول در استان اضافه کرد: در شهر فارسان به مددجویان معرفی شده از طرف بهزیستی 12 واحد واگذار شده است.

امیری ادامه داد: همچنین برای زمین های واگذار شده به خانواده شهدا و جانبازان بالای 25 درصد هم زیر ساخت های احداث ساختمان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پرونده 5 شرکت تعاونی متخلف ساخت مسکن مهر در استان در حال بررسی است  گفت: دادگاه برای یکی از این تعاونی ها رأی برگشت 40 میلیارد ریال به متقاضیان صادر کرده و مابقی پرونده ها در دست اقدام از طرف کارشناسان می باشد.

امیری افزود: در استان چهارمحال و بختیاری تا کنون 22 هزار و 500 واحد مسکن مهر احداث شد که 20 هزار واحد آن به متقاضیان واگذار گردیده و مابقی در حال تکمیل است.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار