ساری،

قطع موقت گاز جایگاه‌های سی ان جی

گاز جایگاه‌های سی ان جی مازندران به صورت موقت قطع شد.

ابراهیم زاده مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،با اشاره به ورود جبهه هوای سرد و بارشی از دیروز به استان و کاهش دما گفت : گاز همه جایگاههای سی ان جی مازندران برای پیشگیری از کاهش فشار گاز بخش خانگی و صنایع  از دیشب به صورت موقت قطع شد.

ابراهیم زاده با بیان اینکه فشار گاز اکنون در استان طبیعی است به مشترکان توصیه کرد با صرفه جویی در مصرف گاز از قطع احتمالی آن در روزهای سرد پیشگیری کنند.

وی با بیان اینکه پایداری گاز مشترکان خانگی اولویت اول شرکت گاز  است، افزود: گاز واحدهای صنعتی استان هنوز قطع نشده است اما اگر  میزان گاز در خطوط لوله با کاهش فشار همراه شود گاز واحد های صنعتی و تولیدی قطع و به سوخت دوم هدایت می شوند.

ابراهیم زاده تعداد جایگاه‌های سی ان جی مازندران را 118 مرکز اعلام کرد و گفت: با قطع جریان گاز این جایگاهها ، روزانه یک میلیون متر مکعب گاز به مصرف خانگی اضافه می شود.

مشترکان خانگی در مازندران روزانه 22 تا 26 میلیون متر مکعب گاز مصرف می کنند که با برودت هوا به 30 میلیون متر مکعب هم می رسد.

هواشناسی مازندارن پیش بینی کرد یک جبهه هوای سرد بارشی تا سه شنبه استان را فرا می گیرد که نتیجه آن افزایش ابر، وزش باد ، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف است.

شرکت ترکمن گاز که سال های گذشته بخشی از گاز مورد نیاز استان های شمالی را در چارچوب قرارداد تامین می کرد دو هفته پیش به صورت یکطرفه جریان صادرات گاز را قطع کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار