مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: در حال‌حاضر ۴۱ مدرسه در شهرستان خلخال استانداردسازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ دولت لطفی افزود: نظارت همه‌جانبه‌ای بر احداث فضاهای آموزشی و مدرسه در استان اردبیل وجود دارد و در حال‌حاضر 41 مدرسه شهرستان خلخال استانداردسازی شده است و این امر در اردبیل با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ناظری برای بررسی استانداردسازی مدارس و فعالیت پیمانکاران در شهرستان خلخال اسکان یافته است، گفت: تمام فعالیتها و احداث فضاهای آموزشی در اردبیل براساس استانداردهای نوین بوده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد که نظارتهای همه‌جانبه‌ای در احداث فضاهای آموزشی براساس آئین نامه‌های مربوطه نیز در منطقه حاکم است.

مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای نصب پکیج، شوفاژ و موتورخانه در مدارس استان اردبیل خبر داد و افزود: در حال‌حاضر عملیات استانداردسازی 8 مدرسه در شهرستان خلخال انجام می‌شود و نیز برنامه‌ریزی برای استانداردسازی 20 مدرسه نیز انجام شده است.

لطفی با اشاره به اینکه نصب پکیج، شوفاژ و موتورخانه از اولویتهای ما در راستای نوسازی و تجهیز مدارس استان است، تصریح کرد: باتوجه به سردسیر بودن شهرستان خلخال این امر در منطقه انجام شده است تا دغدغه و نگرانی دانش‌آموزان و معلمان منطقه برطرف شود.

وی بیان کرد: یک هزار و 451 مدرسه در استان اردبیل استانداردسازی شده است که امسال نیز 100 مدرسه در این زمینه مبنای کار قرار گرفته و 200 مدرسه دیگر نیز استانداردسازی می‌شود.

مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان اردبیل از احداث 20 مدرسه دولتی در شهرستان خلخال خبر داد و اظهار کرد: بسیاری از این پروژه‌ها پیشرفت بسیار خوبی دارند که همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.