مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: شهر بوشکان تا پایان امسال گاز دار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلام‌عباس حسینی پیش از ظهر امروز اظهار کرد: طرح گازرسانی به سه شهر کلمه، تنگ ارم و بوشکان در شهرستان دشتستان از مصوبات شرکت ملی گاز در سال 93 است که فاز نخست آن در سال 94 آغاز شده و هم‌اکنون با جدیت در دست اجراست.

وی اضافه کرد: به منظور گازرسانی به این سه شهر که دارای مسیر کوهستانی و صعب‌العبور هستند، 180 کیلومتر شبکه شهری و روستایی و 85 کیلومتر خط انتقال اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به روند پیش‌رو‌ گازرسانی به شهر بوشکان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد و به این ترتیب به زودی شاهد برخورداری مردم این شهر از نعمت گاز خواهیم بود و دو شهر کلمه و تنگ ارم نیز به تدریج طی سال آینده به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند.

حسینی اعتبار اختصاص یافته برای گازدار شدن این سه شهر را 35 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان اعتبار از منابع داخلی و عوارض گازرسانی تامین می‌شود.

وی بیان کرد: با اتمام عملیات گازرسانی به شهرهای یاد شده زمینه برخورداری بالغ بر هفت هزار خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز فراهم خواهد شد.

حسینی یادآور شد: با تکمیل این طرح تعداد شهرهای گازدار استان بوشهر به 36 شهر و ضریب نفوذ گاز شهری به 98 درصد افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به حجم بالای اقدامات در دست اجرا به منظور توسعه گازرسانی در استان بوشهر گفت: ساماندهی زیرساخت‌هایی همچون شبکه گاز در نقاط محروم و دورافتاده از اولویت‌هایی است که طی سال‌های اخیر به آن توجه ویژه‌ای شده و در سال جاری نیز اقدامات خوبی را در دست اجرا داریم.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.