معاون تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند در قالب شرکت‌های تعاونی و آموزشی، نسبت به تأسیس مدارس مرکز پژوهشی غیردولتی اقدام کنند.

امکان تأسیس مدارس و مراکز پژوهشی و آموزشی غیردولتی توسط تعاونی‌هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، الله نظر شه بخش افزود: با توجه به تصویب قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن توسط رییس جمهور در پانزدهم دی ماه امسال، اشخاص حقیقی یا حقوقی از جمله شرکتهای تعاونی آموزشی می توانند به تنهایی یا با مشارکت دولت و مطابق اهداف، ضوابط و دستورالعمل های عمومی وزارت آموزش و پرورش در داخل یا خارج از کشور، نسبت به تأسیس و اداره مدرسه و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی اقدام نمایند.

وی ارتقاء کمی و کیفی مدارس دولتی و بهره‌گیری از مشارکت همگانی مردمی در امر آموزش ‌و پرورش را از جمله اهداف این طرح بیان کرد.

معاون تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همچنین از متقاضیان تشکیل شرکت‌های تعاونی آموزشی خواست تا پس از اخذ مجوز رسمی ایجاد مدرسه یا مرکز از وزارت آموزش ‌و پرورش، برای تشکیل این‌گونه تعاونی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در خیابان امداد زاهدان مراجعه کنند.

الله نظر شه بخش افزود: با توجه به تصویب قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن توسط رییس جمهور در پانزدهم دی ماه امسال، اشخاص حقیقی یا حقوقی از جمله شرکتهای تعاونی آموزشی می توانند به تنهایی یا با مشارکت دولت و مطابق اهداف، ضوابط و دستورالعمل های عمومی وزارت آموزش و پرورش در داخل یا خارج از کشور، نسبت به تأسیس و اداره مدرسه و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی اقدام نمایند.

وی ارتقاء کمی و کیفی مدارس دولتی و بهره‌گیری از مشارکت همگانی مردمی در امر آموزش ‌و پرورش را از جمله اهداف این طرح بیان کرد.
 
معاون تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان  همچنین از متقاضیان تشکیل شرکت‌های تعاونی آموزشی خواست تا پس از اخذ مجوز رسمی ایجاد مدرسه یا مرکز از وزارت آموزش ‌و پرورش، برای تشکیل این‌گونه تعاونی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در خیابان امداد زاهدان مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار