رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با اشاره به لزوم اتحاد بین ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد گفت: همایش ائمه جماعات شهرستان همدان با حضور ۳۰۰ نفر در همدان برگزار می شود.

گردهمایی ائمه جماعات شهرستان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام جواد حیدری راد گفت: هفتمین گردهمایی ائمه جماعات شهرستان همدان با حضور 150 نفر از ائمه جماعات مساجد و 150 نفر از ائمه جماعات ادارات فردا (26 دی) در همدان برگزار می شود.

وی افزود: دانش افزایی ائمه جماعات و مجهز شدن به علم روز، با حضور اساتید برجسته از شهر مقدس قم از اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

وی ادامه داد: آسیب های اجتماعی، افزایش مهارت ارتباطی، روش بیان احکام، معارف اجتماعی از برخی آیتم های آموزشی ائمه جماعات شهرستان همدان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: امروزه باید روحانیون سطح توانایی علمی خود را ارتقا دهند چرا که اگر ائمه جماعتی توانایی پاسخگویی به سئوالات و شبهات مردم را نداشته باشد قطعا در جذب آنان به نماز موفق نخواهد شد.

حجت الاسلام حیدری راد اظهار داشت: ائمه جماعات باید با علم روز آشنا شوند زیرا در روایات آمده است كه كسی كه به مسجد می‌رود هشت فایده به دست می‌آورد كه یكی علم روز است و این نشان می‌دهد كه باید ائمه جماعات به علم روز آگاه باشند تا بتوانند آن را به نمازگزاران انتقال دهند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.