کارشناس داوری فوتبال:

رفتارهای جنجال برانگیز مربیان منسوخ شده است

افشاریان گفت: برخی رفتارهای جنجال برانگیز مربیان منسوخ شده و به هیچ عنوان پسندیده نیست.

رفتارهای جنجال برانگیز مربیان منسوخ شده استخداداد افشاریان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اعتراضات هفته های اخیر مربیان به اشتباهات داوری اظهار کرد:باید خود را جای مربیان بگذاریم،واقعیت این است که مربیان فوتبال ما از سوی مدیران و هواداران تیمشان فشار زیادی را تحمل می کنند اما اعتراض آنان نباید به گونه ای باشد که فضای فوتبال ما متشنج کند و آرامش آن را بر هم بزند.

وی همچنین در خصوص اظهارات اخیر علی دایی در اعتراض به نوع قضاوت داوران در لیگ شانزدهم گفت:دایی یکی از مفاخر فوتبال کشور ماست و به نظر می رسد از سوی مدیران باشگاه نفت تهران تحت فشار است.از این مربی انتظار می رود که چه در طول بازی و چه در کنفرانس خبری پس از هر بازی حرف هایی را به زبان نیاورد که بعدا پشیمان شود.

کارشناس داوری افزود:برخی رفتارهای جنجال برانگیز مربیان منسوخ شده و به هیچ عنوان پسندیده نیست،آنان باید بدانند اشتباهات داوری در همه جای دنیا وجود دارد و همیشه به ضررشان نیست بلکه ممکن است در بسیاری از بازی ها این اشتباهات به نفع آنها تمام شود.

وی درباره احضار رضا غیاثی به کمیته اخلاق عنوان کرد:غیاثی یکی از کارشناسان خوب و با تجربه داوری فوتبال است و من نیز از شنیدن این خبر تعجب کردم.باید همه دست به دست هم بدهیم تا فضای داوری و فوتبال فضایی آرام و دوستانه باشد و احضار افراد به کمیته اخلاق به حداقل برسد.

افشاریان همچنین در مورد خداحافظی محسن ترکی از دنیای داوری فوتبال تصریح کرد:من از سال ها پیش ترکی را می شناسم،او داور خوبی بود که اکنون ممکن است با عدم حضورش در عرصه قضاوت،داوری فوتبال ما ضربه بخورد.ترکی می توانست تا سه سال دیگر نیز قضاوت کند اما به هر حال تصمیم قطعی خود را گرفت و ما هم به تصمیم وی احترام می گذاریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۵ دی ۱۳۹۵
اشتباه داوری
داور ها هر تیمی رو که میخوان برنده میکنن
نباید کسی هم صداش در بیاد واقعا که....
آخرین اخبار