رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از خاتمه مرحله پایانی رقابت‌های قهرمانی اتومبیلرانی اسلالوم کشور در پیست غدیر اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهار کرد: این رقابت ها روز گذشته (جمعه) در پیست اتومبیلرانی غدیر اهواز برگزار شد.

وی با بیان این که مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان و با حضور 60 شرکت کننده به انجام رسید، گفت: شرکت کنندگان در بخش آقایان در کلاس های تا 1500، تا 2000 و آزاد و در بخش بانوان در کلاس های تا 1500 و تا 2000 با یکدیگر به رقابت پرداختند.

جوانمردی با اشاره به نفرات برتر بخش آقایان در کلاس تا 1500، عنوان کرد: مجید فتحی از خوزستان به قهرمانی رسید، محمدرضا صفاری از کرمان دوم شد و اشکان اکبری از یزد در رده سوم قرار گرفت.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان بیان داشت: در کلاس تا 2000 نیز حسن منتظر از مازندران در جایگاه اول قرار گرفت، محمد ابراهیمی از یزد نایب قهرمان شد و عبدالعزیز راشدی از خوزستان عنوان سوم را به دست آورد.

وی بیان کرد: در کلاس آزاد نیز علی اکبر مقیمی از تهران، حمید جعفری از کرمان و سیدمحمدعلی کربلایی از  یزد به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

ابراهیم جوانمردی همچنین با اشاره به نفرات برتر بخش بانوان، گفت: در کلاس تا 1500 فرشته حسینیان و مریم حیدری هر دو از گیلان به ترتیب اول و دوم شدند و ثریا یزدان‌پناه از کرمان سوم شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان خاطرنشان کرد: در کلاس تا 2000 نیز فائزه محبی از تهران به قهرمانی رسید و سیما یزدان‌پناه از کرمان و یلدا مرادی از گیلان به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی در پایان با تشکر از تمام کسانی که در برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها کمک داشتند، افزود: خدا را شکر طبق گفته شرکت کنندگان و مسوولان فدراسیون، به خوبی از عهده میزبانی برآمدیم. همچنین رقابت ها در سطح بسیار خوب و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.