سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای صنعتی استان، گفت: توریسم صنعتی ظرفیتی بی‌نظیر در بخش گردشگری استان بوشهر محسوب می‌شود.

توریسم صنعتی ظرفیتی بی‌نظیر در گردشگری استان بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر امیرزاده اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای شناسایی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر صورت گرفته است و تلاش داریم که ظرفیت‌های استان به خوبی معرفی شود.

وی با اشاره به استقرار صنایع عظیمی همچون نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه و بنادر و گمرکات و دیگر صنایع بزرگ در استان، خاطرنشان کرد: توریسم صنعتی ظرفیتی بی‌نظیر در گردشگری استان بوشهر است.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اضافه کرد: امروزه گردشگری صنعتی مورد توجه بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی با علایق خاص است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی با اشاره به حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در عرصه گردشگری، بیان کرد: امید است بخش خصوصی به نحو مناسبی از این پتانسیل برای توسعه گردشگری استان استفاده لازم را برد.

امیرزاده ادامه داد: توسعه گردشگری نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت اشتغال و ایجاد درآمد دارد و امیدواریم با حضور بخش خصوصی شاهد گشایش در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.