پس اینکه مشکلات مالی تیم والیبال پارسه تهران بالا گرفت چند بازیکن این تیم ساز جدایی زدند.

حسین آبادی : تا فردا ظهر پول بدهند بر میگردمجواد حسین آبادی بازیکن تیم پارسه تهران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به اعلامیه فدراسیون والیبال که هفته قبل اعلام کرد تیم والیبال پارسه تهران منحل شده است بازیکنان با یکسری از تیمها صحبت کردند. پس از آن یکشنبه قرار شد در فدراسیون جلسه ای با حضور مسئولان برگزار شود که به موجب آن تمامی قراردادها به امضای الله وردی رسید و وی متعهد شد پول بازیکنان را پرداخت کند که هنوز هم خبری نشده است.

حسین آبادی در خصوص بازی مقابل کاله و اینکه چرا در این بازی حاضر نشده بود گفت: چهارشنبه فقط به چند نفر از بازیکنان زنگ زدند و گفتند که برای بازی بیایند و با توجه به اینکه من از روز شنبه با تیم بانک سرمایه تمرین کرده بودم به من تلفن نکردند البته به بازیکنان دیگر هم ساعت 13:45 زنگ زدند در شرایطی که بازی قرار بود ساعت 15 برگزار شود.

وی در ادامه و در پاسخ به اینکه آیا با پارسه ادامه همکاری خواهد داد یا خیر گفت: با الله وردی مدیر عامل و درخشنده رئیس سازمان لیگ صحبت کرده ام که با توجه به شرایط این تیم و اینکه دیگر مشکلات خیلی سخت شده نمیتوانم ادامه بدهم اما درخشنده گفت تا فردا ظهر این مشکلات حل می شود و قرار شده که پرداخت اول انجام شود. اگر این واریزی صورت گرفت از لحاظ روحی هم بهتر خواهیم شد وگرنه اینکه به یزد برویم و 3 بر صفر بازنده شویم به غیر از ضرر و زیان چیز دیگری ندارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار