فرکی:داوری به ضرر سایپا بود/مشکل گلزنی ما مشهود است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:بازیکنان ما هماهنگ نبودند و مشکل گلزنی در تیمم مشهود است.

فرکی: داوری به ضرر سایپا بود/ مشکل گلزنی ما مشهود استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی بعد از شکست پرسپولیس مقابل سایپا گفت: روی یک اشتباه گل خورده و شکست خوردیم. سایپا چند بازیکن جدید جذب کرده اما آن ها فرصت خوبی برای هماهنگی نداشتند.

وی درباره اعتراض بازیکنان هر 2 تیم به داوری بیان کرد: خطای هند مهدی طارمی تنها صحنه مشکوک داوری بود. زاهدی تلاش کرد قضاوت خوبی داشته باشد اما بازی از دستش خارج شد. این همه کارت زرد در یک بازی ندیده بودم. در کل اشتباهات داوری بیشتر به ضرر سایپا رقم خورد تا پرسپولیس. البته تمام اعتراض های من به داور نبود بلکه در چند صحنه به خطاهای بازیکنانم اعتراض کردم.

فرکی ادامه داد: 10 نفره شدن پرسپولیس کار سایپا را دشوار کرد. چراکه پس از اخراج احمدزاده این تیم رو به دفاع آورد. وت های داور بارها در روند بازی توقف انداخت.به هر حال این برد مبارک پرسپولیس باشد. پرسپولیس و تراکتورسازی مدعی قهرمانی هستند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درمورد ضعف این تیم در گلزنی تصریح کرد: با جذب مهاجم جدید دنبال حل این مشکل هستیم. سایپا مهاجم سر زن و بازیکنی که بتواند از سمت چپ و راست سانتر کند را در ترکیب ندارد و به همین دلیل باید روی زمین کار کنیم. مشکل گلزنی ما مشهود است. البته باید قبول کنیم که پرسپولیس با پنج گل خورده بهترین دفاع را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار