«کمدی انسانی» فیلمی است که در بستر تاریخ معاصر روایت می شود اما فیلم تاریخی نیست.

محمدهادی کریمی کارگردان فیلم «کمدی انسانی» در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «کمدی انسانی» فیلمی است که در بستر تاریخ معاصر روایت می شود اما فیلم تاریخی نیست.
 
کارگردان فیلم «بشارت شهروند هزاره سوم» تصریح کرد: «کمدی انسانی» عنوان آخرین فیلمی است که من نوشته، تهیه و کارگردانی کردم و تلاش کردم فیلمی روانشناختی و حامعه شناختی بسازم که نگاه بیوگرافیک به زندگی یک انسان از نوجوانی تا میانسالی داشته باشد.

کریمی خاطر نشان کرد: پنج فیلمی که نوشته و کارگردانی کرده ام سفارش خودم بوده و همه آنها برای نیاز درونی ساخته ام و در «کمدی انسانی» هم  این نکته را رعایت کرده ام.

وی در مورد حضور فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر  هم  گفت: تنها هدفم این است که فیلم در حافظه بلند مدت مخاطبان ماندگار شود، حال اگر این ارتباط در جشنواره فجر شروع شود، اتفاق بسیار خوبی است.

کریمی همچنین جشنواره فیلم فجر را جزو لاینفک سینمای ایران دانست و افزود: بودن جشنواره به هر شکلی از نبودش بهتر است، همین که به مدت ده روز سینما برای مسئولان مهم می شود و آنها به سینما فکر می کنند و سینما حرف اول مطبوعات می شود، اتفاق خوبی است اما باید همه این اتفاقات در یک فضای مثبت روی دهد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار