امام جمعه گرگان گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسیر انقلاب رنج بسیار دید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛
نماینده ولی فقیه در استان گلستان در خطبه های نماز جمعه امروز  گرگان با بیان این که هفته گذشته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار غم انگیز بود، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسیر انقلاب رنج بسیار دید و از کسانی بود که انقلاب را با تمام وجود خود چشید و لمس کرد.

آیت الله نورمفیدی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی با همه ناملایمت هایی که اواخر دید حاضر نشد یک لحظه از انقلاب دور شود زیرا او مرد انقلاب بود و انقلاب را با تمام وجود دوست داشت.

وی ادامه داد:همانطور که حضرت امام (ره) درباره مرحوم شهید بهشتی فرمودند که مظلوم زیست و مظلوم از دنیا رفت، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی هم مظلومانه پای انقلاب با همه سختی ها ایستاد ولی متاسفانه اواخر بعضی ها حریم این شخصیت بزرگ را شکستند.

امام جمعه گرگان اضافه کرد: خناسان و وسوسه گرانی، دنبال این بودند که هاشمی را از رهبری جدا کنند ولی به بیان شخص رهبر معظم انقلاب، هیچ یک از وسوسه خناسان باعث نشد از علاقه بین هاشمی و رهبر معظم انقلاب کاسته شود.

آیت الله نورمفیدی گفت: آن هایی که علیه آقای هاشمی رفسنجانی توهین کردند، قلم زدند و تهمت وارد کردند، نمی دانم فردای قیامت چه جوابی خواهند داد.

وی گفت: انقلاب اسلامی با صرف هزینه بسیار به ثمر نشست و لازم است همه ملت ایران، مخصوصا نسل جدید و نو که انقلاب و حوادث قبل انقلاب را نمی شناسند، با آشنا شوند.

امام جمعه گرگان با بیان این که انقلاب برای این بود که کشور مستقل و آزاد شود و این کم سرمایه ای نیست، گفت: امام عزیز برای این که ایران و ملت را از زیر سلطه بیگانگان نجات دهد، مبارزات بسیار سختی را شروع کرد.

وی افزود: جوان های ما باید اهداف انقلاب آشنا شوند و حتی باید در کتاب های دبستان و دبیرستان مطرح شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: امیدواریم نسل جوان با شناخت مبارزات انقلاب بداند که این انقلاب به سادگی به دست نیامده و سرمایه های زیادی را از دست دادیم تا به اینجا رسیدیم.

آیت الله نورمفیدی گفت: باید سعی کنیم با وحدت و همدلی مشکلات را از مسیر راه برداریم و نسل جوان باید بیدار باشد و نگذارد تبلیغات ها اثر بگذارد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.