معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: متاسفانه کوتاهی و کم کاری برخی ادارات در اجرای به موقع پروژه‌های عمرانی، هزینه های اجرایی و اجتماعی را افزایش داده است.

انتقاد معاون استاندار از روند کند بازسازی خانه پدری استاد شهریاربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای اداری بستان آباد با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی منطقه و کشور نیازمند عزم جدی و همگانی است،افزود: متاسفانه برخی کوتاهی ها و کم کاری ها در مسیر اجرای پروژه های عمرانی از سوی ادارات موجب شده تا هزینه های اجرایی و اجتماعی افزایش یابد.
وی با اشاره به ظرفیت های فراوان برای توسعه شهرستان بستان آباد گفت: در شرایطی که به دلیل وضعیت آب و هوا بسیاری از مراکز تفریحی و گردشگری استان غیر فعال هستند، اما وجود پیست اسکی سهند در این شهرستان می تواند به مرکز جذب توریست و گردشگر تبدیل شده و بستان آباد را قطب گردشگری استان در فصول سرد کند.
پورمهدی همچنین با انتقاد از روند کند بازسازی خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب، خاطر نشان کرد: با وجود اهمیت و جایگاه این بنا در توسعه گردشگری شهرستان و پیگیری های فراوان هنوز بیش از 3 سال عملیات بازسازی این بنا به پایان نرسیده است.
وی با بیان اینکه تنها راه نجات و توسعه اقتصادی کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است، گفت: مسئولان باید زمینه را برای توسعه سرمایه گذاری های داخلی و حل مشکلات سرمایه گذاران را فراهم کنند.
فرماندار بستان آباد نیز در این جلسه توجه به توسعه روستاها را از اولویت های اصلی برای توسعه پایدار و همه جانبه شهرستان برشمرد و گفت: روستاها از محورهای اصلی صنعت و اقتصاد کشور هستند که اگر مشکلات آنها حل شود، رسیدن به توسعه پایدار نیز تسهیل خواهد شد.
علی بدر شکوهی افزود: درخواست بیش از 106 واحد تولیدی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بررسی و تعداد 24 واحد جهت اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند.
وی ادامه داد: بیش از 240 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به این واحدها پرداخت شد که در مجموع برای بیش از 200 نفر نیز در شهرستان شغل ایجاد شده است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.