تیم سپاهان یک نیم‌فصل فرصت دارد تا با جبران امتیازات از دست رفته، به‌جمع مدعیان بازگردد و برای ششمین‌بار قهرمانی را در اختیار بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال فردا جمعه با انجام چند دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از مسابقات، تیم سپاهان به مصاف تیم پدیده مشهد می‌رود.

تیم سپاهان لیگ شانزدهم را به‌عنوان یک مدعی شروع کرد اما به مرور نوسان در نتیجه‌گیری گریبان‌گیر این تیم شد تا جایی‌که در مقطعی به جمع تیم‌های قعرنشین اضافه شد.

عبدالله ویسی در بیشتر زمان نیم‌فصل اول به ترکیب مورد نظرش دست پیدا نکرد اما با آغاز نیم‌فصل دوم می‌توانیم امیدوار به بهبود وضعیت حرکتی این تیم و هماهنگی ایده‌آل بازیکنان باشیم.

ویسی فصل گذشته با تیم استقلال خوزستان به‌عنوان قهرمانی لیگ دست پیدا کرد و در صورت قهرمانی با تیم سپاهان، رکورد مشابهی با حسین فرکی پیدا خواهد کرد.

با تصمیم کادر فنی، هنریکه پدرو، سعید قائدی‌فر و عماد میرجوان در لیست مازاد قرار گرفته و از سپاهان جدا شدند و مسعود حسن‌زاده و جلال عبدی دو بازیکنی هستند که در ادامه مسابقات تیم اصفهانی را همراهی می‌کنند.

سپاهان در حال‌حاضر 10 امتیاز با تیم پرسپولیس صدرنشین لیگ فاصله دارد که قابل جبران است؛ به‌ویژه اینکه چند مدعی اصلی لیگ، درگیر لیگ قهرمانان آسیا هستند اما زردها تمام تمرکزشان بر روی لیگ معطوف شده است و با برد برابر پدیده می‌توانند شروع خوبی در دور برگشت داشته باشند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.