طبقه منفی دو یک مجتمع تجاری در دست ساخت در مشهد دچار حریق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرپرست سه ایستگاه سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: با مشاهده دود و آتش از طبقه منفی دو مجتمع تجاری ده طبقه واقع در بلوار سجاد و اعلام آن در ساعت سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه 3 و 43 را به همراه تجهیزات اطفایی کامل به محل حادثه اعزام کرد.

محمد جواد سبحانی با بیان اینکه این مجتمع تجاری دارای هفت طبقه مثبت و سه طبقه منفی بود، افزود: کانون آتش‌سوزی چادر محل استراحت کارگران در طبقه منفی دو این مجتمع در حال ساخت بود که با توجه به وجود اقلام قابل اشتعال نظیر چادر، لباس و... و همچنین ضایعات ساختمانی آتش به‌سرعت در حال پیشروی بود.

وی گفت : با توجه به انتشار دود غلیظ ناشی از آتش سوزی در همه ی فضای طبقه منفی دو و طبقات فوقانی آن گروه‌های اعزامی به محل حادثه بی‌درنگ به ۲ گروه تقسیم‌شده و یک گروه نسبت به اطفای حریق و گروه دوم عملیات تهویه دود و سرچ را انجام دادند.

سرپرست سه ایستگاه سازمان آتش‌نشانی مشهد با تاکید بر اینکه عملیات اطفای حریق در دقایق اولیه و قبل از سرایت به دیگر قسمت های مجتمع توسط آتش‌نشانان انجام پذیرفت، تصریح کرد: خوشبختانه کارگران به موقع محل را ترک کردند و این حادثه تلفات و خسارات جانی در بر نداشت.

آتشپاد سوم سبحانی علت دقیق وقوع این آتش‌سوزی را نیازمند بررسی های بیشتر اعلام کرد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.