قرارداد 6 بازیکن جدید با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران نهایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛کادر  فنی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران پس از بررسی و شناسایی بازیکنان مورد نظر خود در پست هایی که تیم نیاز بیشتری احساس می کرد توانست با شش بازیکن جدید به توافق نهایی برسد.

برنامه جذب بازیکن که در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با نظر سرمربی و موافقت مدیریت باشگاه نفت و گاز گچساران آغاز شد، روز چهارشنبه 22 دی 95 با اتمام فصل نقل و انتقالات به پایان رسید تا تکلیف بازیکنان ورودی و خروجی تیم در این روز نهایی شود.

در فصل نقل و انتقالات کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران دست به تغییرات بسیاری زد و با داشتن یک نقل و انتقالات موفق و به موقع توانست با خارج کردن شش بازیکن و ورود همین تعداد بازیکن نیم فصل دوم لیگ دسته دو را با ترکیبی دیگر آغاز کند.

کادر فنی و مدیریتی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که با انگیزه ای بالا برای موفقیت در این مسابقات شرکت کرده،امیدوار است با حمایت مردم و مسئولان و رفع برخی نقیصه ها از جمله بهبود شرایط زمین چمن ورزشگاه شهدای نفت و با تکیه برتلاش و همت بازیکنان گام های محکمی برای صعود بردارد.

شش بازیکن جدیدی که داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته دوم اقدام به جذب آنها کرده به این شرح است:

1- فرشید علیزاده: علیزاده کاپیتان اسبق نفت و گاز گچساران که نیم فصل اول در تیم مس کرمان در لیگ دسته اول توپ می زد علی رغم داشتن پیشنهاد از دیگر تیم های لیگ به این تیم پیوست.

2- مصطفی نوبخت: نوبخت نیم فصل اول در لیگ دو و در تیم شهرداری کاشان توپ می زد و فصل گذشته نیز در تیم پارس جنوبی بازی می کرد و گل های زیادی برای این تیم به ثمر رساند.

3-محمد نوروزی: بازیکن تهرانی نیم فصل اول تیم شهر باران که سابقه بازی در تیم های نفت امیدیه و نیروی زمینی را در کارنامه خود دارد یکی دیگر از بازیکنانی بود که در نیم فصل به نفت وگاز پیوست.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.