مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش دهیاری‌ها در توسعه خدمات رفاهی روستاها گفت:151 میلیارد ریال اعتبار سال جاری دهیاری‌ها در 9 ماه گذشته جذب شده است.

«به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛داریوش مظفر» اظهار داشت: در سال جاری افزون بر 185 میلیارد ریال اعتبار از فصول مختلف به دهیاری‌های این استان اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد که از محل ارزش افزوده وزارت کشور 111 میلیارد ریال و از محل ارزش افزوده مالیاتی استان 40 میلیارد ریال برای کمک به دهیاری‌های این استان امسال اختصاص یافت.

مظفر از اختصاص بیش از 20 میلیارد ریال از محل قانون بودجه 95 و 14 میلیارد ریال از محل جرائم راهنمایی و رانندگی به امور دهیاری‌ها این استان خبر داد و افزود: جذب کامل افزون بر 185 میلیارد ریال بودجه دهیاری‌ها به توسعه خدمات رفاهی روستاها کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: 40 درصد هزینه دهیاری‌ها جاری و 60 درصد عمرانی پیش بینی شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد که برای 164 روستای بالای 20 خانوار این استان پیشنهاد تأسیس دهیاری شده است.

این مسئول بر لزوم تلاش دهیاری‌ها برای جلب مشارکت‌های مردمی و کمک به توسعه و عمران آبادانی روستاهای این استان تاکید کرد.

 555 روهگیلویهستا از حدود یک هزار و 676 روستا در ک و بویراحمد دارای جمعیت بالای 30 خانوار هستند و از فعالیت خدمات رسانی دهیاری برخوردارند

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.