هنریک درغوکاسیان گفت: متاسقانه فدراسیون بسکتبال قصد تخریب تیم شیمیدر تهران را دارد و به همین علت چنین حکمی برای صفرزاده بریدند.

فدراسیون بسکتبال روی شیمیدر زوم کرده است/کاری به مشکلات سرپرست تیم با مشحون نداریم ویرایش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:یک روز پیش از شروع هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال جلسه کمیته انضباطی در خصوص اعتراضات  صفرزاده مدیر عامل باشگاه شیمیدر به داوران صورت می گیرد و وی سه ماه از حضور در لیگ  برتر محروم می شود.

هنریک درغوکاسیان رئیس باشگاه شیمیدر در خصوص این حکم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:متاسفانه از روز اول با مشکلات زیادی اعم از تغییر سالن،مشکلات تبلیغات و غیره مواجه شدیم  و هفته پیش هم آقای هاشمی به کمیته انضباطی دعوت شدند و حالا هم با حکم محرومیت صفرزاده روبه رو هستیم.فدراسیون بسکتبال  با این رفتار ها قصد تخریب باشگاه شیمیدر  را دارد و هم از نظر روحی و هم معنوی باشگاه دچار مشکل شده است و واقعا این رفتارها برای ما به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی ادامه داد:نمی دانم این مشکلات از کجا سرچشمه می گیرداما متاسفانه فدراسیون توجه خاصی به تیم شیمیدر دارد، که البته این خاص بودن با دید منفی است .اگر مشکل شخصی با صفرزاده دارند که باید به صورت خصوصی حل کنند نه اینکه کل باشگاه را زیر سوال ببرند و انسجام تیم را برهم بزنند.در حال حاضر این حکم روی روحیه بازیکنان تاثیر منفی گذاشته است و بازیکنان به جای اینکه روی بازی ها تمرکز کنند به این قضیه پرداختند.

درغوکاسیان درباره جذب سرپرست جدیدتیم شیمیدر عنوان کرد: نصر اله جعفریان را به عنوان سرپرست تیم جذب کردیم.او بسیار با دانش و از معلومات بالایی برخوردار است.اما کاری هم به این موضوع نداریم که با محمود مشحون رئیس فدراسیون بر سر مسائلی مشکل دارد و ما بدون دقت به این موارد وی را به عنوان سرپرست تیم انتخاب کردیم.

رئیس باشگاه شیمیدر که از حکم محرومیت صفرزاده ناراضی بود بیان کرد:خیلی از تیم ها به داوران اعتراض می کنند و این امر عادی است  اما چرا این حکم برای آنها صادر نمی شود؟

درغوکاسیان در پایان خاطرنشان کرد:من همیشه رایطه خوبی با محمود مشحون داشتم اما با صدور این رای ممکن است کمی این رابطه شکر آب شود و ما از طریق مراجع قانونی جلو می رویم تا متوجه بشویم که علت اصلی این مشکلات چیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار