رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: طرح «از استعداد تا اسطوره» هیأت تنیس روی میز استان اصفهان این قابلیت را دارد که به‌ عنوان الگوی برتر استعدادیابی در سطح کشور معرفی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی تکابی در مجمع انتخاباتی هیأت تنیس روی میز استان اصفهان که  امروز برگزار شد، اظهار کرد: تنیس روی میز اصفهان طی چهار سال گذشته دچار تحولات بزرگی شده است اما نکاتی که بیان می‌شود به معنای نادیده گرفتن فعالیت‌های گذشته نیست.

وی افزود: در گذشته هیأت اصفهان ساختار مالی و تشکیلات منسجمی نداشت و از زمانی که مسؤولیت هیأت را بر عهده گرفتم، برای سازمان‌دهی و ایجاد زیرساخت‌ها تلاش کردیم و در حال حاضر قدرتمندترین زیرساخت‌های سازمانی را داریم.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به فعالیت‌های انجام‌ شده هیأت در بخش استعدادیابی یادآور شد: هیأت تنیس روی میز استان طی دو سال گذشته طرح «از استعداد تا اسطوره» را با تعامل خوب با فدراسیون برگزار کرده که تا کنون چهار جشنواره به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: برنامه استعدادیابی هیأت تنیس روی میز این قابلیت را دارد که در سطح کشوری به‌ عنوان یک الگوی برتر مطرح شود.

تکابی با بیان اینکه در چهار سال آینده نیز روال قبلی با چابک‌سازی ادامه پیدا خواهد کرد، بیان کرد: برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مختلف بر اساس تقویم فدراسیون اجرا می‌شود و تا 92 درصد تقویم هیأت اجرایی شده است.

این مقام مسؤول با برشمردن اهداف هیأت برای میزبانی رویدادهای مختلف بیان داشت: اصفهان از لحاظ جغرافیایی و شرایط تاریخی و شهری، پتانسیل زیادی برای بر عهده گرفتن میزبانی رویدادهای گوناگون را دارد و کمک‌ حال فدراسیون هستیم، ضمن اینکه با میزبانی مسابقات این فرصت در اختیار ورزشکاران اصفهانی قرار می‌گیرد که بتوانند در این رقابت‌ها با حریفان مطرح رقابت کنند.

تکابی به برگزاری لیگ استانی تنیس روی میز اشاره کرد و گفت: نخستین استانی هستیم که اقدام به برگزاری لیگ استانی کرده‌ایم که این رقابت‌ها به‌ صورت رفت‌ و برگشت با حضور شش تیم برگزار شد و قطب‌های صنعتی شاخصی جذب این رشته شدند.

وی افزایش حضور ورزشکاران اصفهانی در لیگ دسته برتر را اقدام مهمی دانست و اذعان داشت: در بخش آموزش رتبه برتر را در استان اصفهان کسب کردیم و به‌ عنوان نماینده استان در سمینار وزارت ورزش و جوانان شرکت کردیم.

به گفته رئیس هیأت تنیس روی میز استان اصفهان در بخش ورزش همگانی نیز فعالیت‌های زیادی صورت گرفته که برگزاری روز جهانی تنیس روی میز در پل خواجو یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده بوده است.

 مهدی تکابی که طی چهار سال گذشته ریاست هیأت تنیس روی میز استان اصفهان را بر عهده داشت، عصر امروز توانست برای دومین ‌دوره متوالی این موقعیت را به دست بیاورد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.