هفته هفتم سوپر لیگ والیبال بانوان ایران در حالی سپری خواهد شد که دو تیم برای تصاحب قهرمانی نیم‌فصل با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سوپر لیگ والیبال بانوان ایران، گرامیداتش شهدای منا، فردا (پنج شنبه) با برگزاری 3 دیدار هفته پایانی دور رفت خود را تجربه خواهد کرد.

تیم ذوب آهن اصفهان که با کسب پیروزی در تمام دیدارهای خود تا این هفته از رقابت‌ها در صدر جدول مسابقات قرار دارد ، این هفته در تبریز به مصاف تیم شهرداری تبریز خواهد رفت. این دو تیم در سالن شهید اقدمی شهر تبریز از ساعت 11 صبح آغاز خواهد شد. اصفهانی ها در صورت پیروزی در این دیدار قهرمانی نیم فصل را از آن خود خواهند کرد. به نظر می‌رسد شاگردان فریبا صادقی برای پیروزی در این مسابقه کار سختی پیش رو نداشته باشند.

در حساس ترین دیدار این هفته از مسابقات تیم پارسه تهران و دانشگاه آزاد در سالن پژوهشگاه صنعت نفت با هم دیدار خواهند کرد. پارسه‌ای‌ها که به دلیل مشکلات مالی در هفته گذشته تنها یک جلسه تمرین کرده‌اند مقابل دانشگاه آزاد کار آسانی نخواهند داشت. این دیدار هم ساعت 11 برگزار می‌شود. 

تیم رده دومی بانک سرمایه در هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال بازی آسانی مقاب پارسه شیراز خواهد داشت. دیداری که شاگردان میترا شعبانیان در تیم بانک سرمایه ، میهمان آن هستند. 

**برنامه هفته هفتم سوپر لیگ والیبال بانوان به شرح زیر است:

شیراز، سالن آیت الله دستغیب، ساعت 11
پارس شیراز – بانک سرمایه

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 11
شهرداری تبریز – ذوب آهن اصفهان

تهران، سالن پژوهشگاه نفت، ساعت 11
پارسه تهران – دانشگاه آزاد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار