مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر از بازدید معاون وزیر جهاد کشاورزی از طرح‌های منابع طبیعی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سهیل مهاجری اظهار داشت: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور فردا پنجشنبه طی سفری یک روزه در استان بوشهر از طرح های منابع طبیعی وآبخیزداری استان بوشهر در بخش های مختلف بازدید خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تنی چند از معاونین و مسئولین سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، خداکرم جلالی را در این سفر یک روزه همراهی خواهند کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: اقداماتی که در بخش های مختلف و در شهرستان های بوشهر ، دشتستان و گناوه انجام گرفته است در این سفر یک روزه مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

وی طرح های انجام شده در حوزه منابع طبیعی را زمینه ساز اشتغال مولد و بهبود معیشت برای روستانیشنان دانست و تصریح کرد: اشتغال زایی در بخش ترسیب کربن و کارگاه های ایجاد شده در این سفر معاون وزیر معرفی خواهند شد.

مهاجری افزود: استان بوشهر علیرغم مشکلات زیادی که در کمبود آب و کم بارشی دارد برنامه های مختلفی توسط منابع طبیعی و آبخیزداری در سطح مراتع آن و همچنین بخش های آبخیزداری تعریف شده است که با حضور معاون وزیر کشاورزی از نزدیک با آنها آشنا خواهند شد.

وی افزود: معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور پس از بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان نشستی نیز با استاندار خواهند داشت.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.