شهرداری تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال، مقابل لوله‌ آ.اس شیراز به میدان می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال، فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود و شهرداری تبریز میهمان تیم لوله آ.اس خواهد بود.
شهرداری قرار بود روز دوشنبه در تبریز میزبان پتروشیمی بندرامام باشد و در همین روز، لوله آ.اس شیراز باید به مصاف تیم شهرداری اراک می‌رفت که به علت رحلت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، این بازی‌ها لغو و به روز دیگری موکول شد.
شهرداری تبریز در چهار بازی آخر خود، سه برد و یک تساوی کسب کرده و لوله آ.اس هر چهار بازی قبلی خود را با باخت پشت سر گذاشته است.
شاگردان مهران حاتمی در شهرداری، تا کنون با کسب 19 امتیاز، در رده پنجم قرار گرفته‌اند و لوله آ.اس شیراز با 12 امتیاز در جایگاه دهم حضور دارد.
دیدار بین دو تیم فردا (پنجشنبه) از ساعت 15:30 در حالی آغاز می‌شود که در بازی رفت، بسکتبالیست‌های شهرداری تبریز موفق شده بودند با نتیجه 95 بر 46 حریف خود را از پیش رو بردارند.
برنامه سایر بازی‌های این هفته به شرح زیر است:
پتروشیمی بندرامام – دانشگاه آزاد تهران
شهرداری کاشان – نیروی زمینی تهران
شهرداری گرگان – پالایش نفت آبادان
شمیدر تهران – شهرداری اراک
گفتنی است؛ کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال اعلام کرده که با احترام به  درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت ایت‌الله هاشمی رفسنجانی، تمامی بازی‌های این هفته با یک دقیقه سکوت برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.