سلماس؛

صرف اعتبار بالغ بر 10 میلیاردریال برای تعریض ورودی جاده ارومیه –سلماس

طرح ساماندهی ورودی ضلع جنوبی شهرسلماس بااعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال اجرا می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سرپرست شهرداری سلماس از اجرا ی تعریض راه و طرح ساماندهی ورودی ضلع جنوبی شهر سلماس خبر داد.

رضا رسول نژاد گفت:روانسازی ترافیک و ساماندهی ورودی شهر با توجه به حجم بالای آن ها جزء اولویت های شهرداری سلماس است.

وی افزود : در ورودی ضلع جنوبی شهر سلماس نیز از سمت ارومیه این نیاز به شدت احداث می شد و با توجه تعداد آمار بالای تصادفات که در این مسیر بروز میکند ، مقرر شده است پروژه مشارکتی تعریض راه و ساماندهی ورودی شهر ،حدفاصل کمربندی آذربایجان تا میدان شهید طالعی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی اجرا شود.

به گفته رسول نژاد این پروژه به طول 1/5کیلومتر اجرا می شود که از هفته های آینده شهرداری سلماس زیر سازی و اجرای ابنیه فنی را اجرا خواهد کرد واداره کل راه و شهرسازی هم به صورت تامین قیر رایگان برای این پروژه مشارکت خواهد داشت.

وی افزود : این طرح با صرف اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال اجرایی خواهد شد که از هر طرف جاده ورودی شهر به مفدار 8 متر تعریض خواهد شد و تا پایان سال جاری عملیات زیرسازی به پایان و در اوایل سال آتی شاهد بهره برداری کامل از این پروژه خواهیم بود.

سرپرست شهرداری سلماس افزود : امسال در مجموع 203 میلیارد ریال بودجه در اختیار شهرداری سلماس قرار گرفته است که 106 میلیارد ریال از این مبلغ نیز جزو هزینه های می باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: جاده ، تعریض ، ارومیه ، سلماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.