رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: استفاده از حمل و نقل عمومی و خودروهای سالم، نقش مردم در دست‌یابی به هوای پاک است.

نقش من در تحقق هوای پاک چیست؟معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت روز هوای پاک، اظهار داشت: سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز هوای پاک برنامه‌های متعددی به منظور تنویر افکار عمومی دارد.

وی تأکید کرد: یکی از راه‌های دست‌یابی به هوای پاک، برنامه‌ریزی صحیح و اجرای برنامه‌هاست که دولت در این باره گام‌های خوبی برداشته است.

معاون رئیس جمهور افزود: همکاری شهرداری و مشارکت خود مردم از راه حل‌های دیگر دست‌یابی به هوای پاک است.

ابتکار گفت: گسترش استفاده از حمل و نقل عمومی و به کارگیری خودروهای سالم که اخذ معاینه‌فنی نشانه آن است؛ از جمله نقش مردم و مشارکت آنها برای دست‌یابی به هوای پاک محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: ما گام به گام به سمت هوای پاک پیش رفته‌ایم، که بهبود وضعیت کیفی هوای کلانشهرها نسبت به سال گذشته گویای صادق این ادعا است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۹ دی ۱۳۹۵
گسترش حمل و نقل عمومی خیلی تاثیر داره بله ولی کو گسترش ؟ اگر حمل و نقل عمومی فقط از کرج به سمت تهران اندکی درست شود حداقل روزانه 70 هزار خودرو تک سرنشین وارد شهر تهران نمی شوند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۹ دی ۱۳۹۵
اگر مردم در این وضع طبقاتی نبودند اونها هم دوست داشتند که سوار ماشین نو و با کیفیت شوند. وقتی طرف پول نداره چه کار کنه؟ بخشی هم به خود مسئولین بر می گرده. وقتی به تعهدهاشون به درستی عمل نمی کنند و خودروهای سالم رو تحویل نمی دهند یا اینکه در تعویض خودروهای از رده خارج تعلل می کنند. بخشی هم به ما بر می گرده که نباید محیط زیست خودمون رو آلوده کنیم.
آخرین اخبار