دیده‌بان‌های روسی از 14 بار نقض آتش بس در مناطق مختلف سوریه در 24 ساعت گذشته خبر دادند.

14 مورد نقض آتش بس در مناطق مختلف سوریه در 24 ساعت گذشتهبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت رفاع روسیه امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد دیده‌بان‌های روسی آتش بس سوریه، 14 مورد نقض آتش بس از سوی نیروهای شورشی را در 24 ساعت گذشته در مناطق مختلف سوریه ثبت کردند. 
 
بر این اساس، در همین مدت دیده‌بان‌های ترکیه 17 مورد نقض آتش بس در مناطق مختلف سوریه ثبت کردند که شامل 5 مورد در حما، 5 مورد در حلب، 4 مورد در دمشق، یک مورد در درعا، یک مورد در لاذقیه و یک مورد نیز در منطقه حمص بوده است. 

"مرکز مصالحه سوریه" در وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته نمایندگان ناظر روسی در سوریه 14 مورد نقض آتش بس در مناطق مختلف سوریه ثبت کرده‌اند که شامل 8 مورد در حمص، 2 مورد در حلب، 2 مورد در لاذقیه و دو مورد در دمشق بوده است. 

با ضمانت روسیه و ترکیه برای ایجاد آتش بس در سوریه، از 30 دسامبر (10 دی ماه) در این کشور آتش بس فراگیر برقرار شد. با این وجود، شورشی‌های مورد حمایت غرب و برخی کشورهای مرتجع منطقه، بارها اقدام به نقض آتش بس در مناطق مورد توافق کرده‌اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار