سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: با حضور 300 آتش نشان در 100 نقطه از شهر، ایمنی مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی تأمین می شود.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره این حادثه اظهار داشت: فردا، مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی از دانشگاه تهران به سمت حرم مطهر برگزار خواهد شد که وظیفه تأمین ایمنی این مراسم، به سازمان آتش نشانی تهران سپرده شد.

به گفته ملکی، در راستای برگزاری مراسم، علاوه بر آماده باش تمامی 123 ایستگاه آتش نشانی فعال در سطح شهر، 300  آتش نشان در 100 نقطه از شهر به همراه  120 دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین و موتورسیکلت نیز در طول مسیر و خیابان های اطراف از ساعات اولیه صبح تا عادی شدن تردد پس از پایان مراسم، حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: همچنین 50 نفر از مدیران ارشد عملیات با خودروهای مربوطه به صورت گشت زنی ضمن بازدید از تیم های آتش نشان مستقر، اوضاع ایمنی را کنترل می کنند.

ملکی گفت: در پایان ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت یار قدیمی حضرت امام و مقام معظم رهبری، از هموطنان و حاضران در مراسم تقاضا داریم تا در هنگام بروز حادثه، خونسردی خود را حفظ و به سرعت با سامانه 125 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۰ دی ۱۳۹۵
فردا آقای ملکی هم هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۲۰ دی ۱۳۹۵
آتش نشان ها که باشن حادثه هم که بشه سریع خودشونو میرسون مثل بعضی ها نیستن که با یک ساعت تاخیر بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۰ دی ۱۳۹۵
خدا آتش نشان ها رو حفظ کنه
آخرین اخبار