رييس شوراى راهبردى سياست خارجى گفت:  آيت الله هاشمى رفسنجانی در دوران جنگ تحميلى و انقلاب نقشى تاثير گذار و اسوه بود و اميدواريم خداوند روح‌اش را قرين رحمت كند.

آيت الله هاشمى رفسنجانی در دوران جنگ تحميلى و انقلاب نقشى تاثير گذار داشتبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشكل هاى گروه سياسى باشگاه خبرنگاران جوان؛ كمال خرازى رييس شوراى راهبردى سياست خارجى در حاشيه مراسم بزرگداشت مرحوم ايت الله هاشمى رفسنجانی در حسینيه جماران در جمع خبرنگاران با اشاره به ويژگى هاى ان مرحوم گفت: آيت الله هاشمى رفسنجانی در دوران جنگ تحميلى و انقلاب نقشى تاثير گذار و اسوه بود.

وى افزود: وی در حل مشكلات به وجود آمده بسيار باهوش بود و نظراتى كه ميداد راهگشا بودند. از جهت صبر و مقاومت نمونه، يار امام و همسنگر مقام معظم رهبرى بودند در واقع امير كبير زمان ما بود و شگفت اينكه در شب شهادت اميركبير از ميان ما رفتند. 

خرازى در ادامه تصريح كرد: وی نقش موثرى در انقلاب داشت و اميدواريم خداوند روح‌اش را قرين رحمت كند.

وى با اشاره به نقش مرحوم آیت الله هاشمى در سازندگى كشور گفت:در دوران سازندگى با عنوان سردار سازندگى شناخته می شدند و پس از جنگ و با وجود ويرانى ها تصمیمات سازنده اى اتخاذ كرد و ميبينيم كه كارهاى زيربنايي اساسى مانند انرژى هسته اى و مترو در دوران رياست جمهورى وی بوده است.

رييس شوراى راهبردى سياست خارجى در بخش ديگرى از صحبت هايش در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان در مورد اجراى برجام گفت:  گشايش هايي صورت گرفت و سرمايه گذاریی هاى انجام شده و ارتباطاتى كه برقرار شد گواه تاثير گذار برجام است و اميدواريم مشكلات باقى مانده نيز حل و حقوق ملت ايران استيفا شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار