کارگروه مدیریت و راهبردی توسعه اشتغال پایدار در زاهدان تشکیل شد.

کارگروه مدیریت و راهبردی توسعه اشتغال پایدار در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، در کارگروه مدیریت و راهبردی توسعه اشتغال پایدار  سیستان وبلوچستان برهماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی و بانکها برای ارائه تسهیلات به متقضیان سرمایه گذاری در انرژی های نو استان تاکید شد.

معاون سیاسی اجتماعی وسرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع  استاندار در این جلسه گفت:کارگروه مدیریت و راهبردی توسعه اشتغال پایدار مصوب ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی کشور است که هدف آن مردمی شدن اقتصاد می باشد.

جمشیدنژادافزود: بر اساس این طرح بمنظور استفاده از توان حداکثری باید بهره برداری موثر و مناسبی از ظرفیت ها و پتانسیل های نسبی و رقابتی استان صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه برای اجرایی شدن این بسته حمایتی 2 کارگروه در سطح ملی و استانی پیش بینی شده است افزود:بر اساس شرح وظایف کارگروه استانی پروژه های اولویت دارسرمایه گذاری استان در قالب مزیت ها تعیین و پس از کار کارشناسی به تصویب کارگروه برسد.

وی از بانکها خواست تا با ارزیابی طرح های پیشنهادی طرح هایی که درآن از انرژی های نو استفاده شده را در الویت کاری قرار دهند.

وی افزود:  الویت ها و مزیت های سرمایه گذاری استان از حمایت ها،و مشوق ها و تصمیمات این کارگروه بهره مند می شوند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.