فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف محموله کالای قاچاق و ممنوعه به ارزش 185 میلیارد ریال توسط ماموران دریابانی شهرستان کنگان خبر داد.

کشف 185 میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های خلیج‌فارس

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار قلندر لشکری افزود: در اجرای منویات مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، دریابانان پایگاه کنگان موفق به کشف این محموله شدند.


وی اضافه کرد: براساس اخبار دریافتی یک فروند لنج باری حامل کالای ممنوعه قصد ورود به اسکله بندر دیر را داشت که بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت.


لشکری اظهار کرد: برابر دستور، ماموران این فرماندهی برای بررسی دقیق موضوع به محل استقرار شناور اعزام و براساس دستور قضایی از شناور بازدید کردند که مقادیر بسیار بالایی سیگار در مارک های مختلف، شربت و سایر کالاهای ممنوعه و قاچاق به ارزش 185 میلیارد ریال از این شناور بدست آمد.


وی با تاکید بر اینکه آثار بد قاچاق کالا پیامدهای منفی اجتماعی دارد، اضافه کرد: مبارزه با پدیده قاچاق نیازمند عزم جدی است که در این زمینه میان دریابانی و دستگاه قضایی در برخورد با پدیده قاچاق تعامل افزایش یافته و در برخورد با پدیده قاچاق و عوامل توزیع آن عزم جدی دارند.

انتهای پیام/ث


برچسب ها: قاچاق ، کنگان ، دیر ، بوشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.