سیدمحمد میرمحمدی استاندار يزد به مناسبت رحلت حضرت آيت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن کامل پیام استاندار یزد به شرح زیر است:

بسمه تعالی
 انالله و انااليه راجعون
با كمال تأسف و دريغ، ايران اسلامی يكی از بزرگ‌ترين و مؤثرترين فرزندان برومند و يكی از چهره‌های برجسته انقلابی، سياسی و مذهبی خويش را از دست داد و در عزای او سيه پوش گشت.

حضرت آيت الله اكبر هاشمی رفسنجانی به ملكوت اعلی پيوست و امتي را داغدار هجران خويش ساخت، او كه در قبل از انقلاب اسلامی از سرآمدان مبارزه با رژيم ستم شاهی و در پيروزی انقلاب اسلامی از مؤثرترين اركان نظام و همراه با امام و  از برنامه‌ريزان برجسته و عضو شورای انقلاب بود، ناگهان به ملكوت اعلا پركشيد و از ميان ما رفت و اشك حسرت را در ديده ها نشاند.
 
خدمات او چه در دوران دفاع مقدس و جانشين فرماندهی كل قوا، چه در سنگر رياست مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و چه در هشت سال دوران سازندگی رياست جمهوری و خدمات صادقانه و ايثارگرانه او در همه زمينه‌ها بويژه در مقاطع حساس انقلاب اسلامی ماندگار و فراموش ناشدنی است.
 
او از ياران صديق و همراهان باوفای حضرت امام خمينی (ره) بنيانگذار جمهوری اسلامی و انديشمندی بنام بود و در قبال توطئه ها و دسيسه های استكبار هوشمندانه عمل می كرد و يكی از چهره های مشهور جهان اسلام بشمار می رفت.
 
او همواره يار وفادار و همراه بزرگوار رهبر معظم انقلاب اسلامی باقی ماند، هاشمی گنجينه اسرارنظام و كتاب فشرده انقلاب اسلامی است و ياد و نام او در ذهن و جان مردمان اين مرز و بوم و تاريخ ايران و اسلام هميشه خواهد درخشيد.
 
اينجانب اين ضايعه عظيم و اسفناك را به مقام معظم رهبری، ملت شريف و انقلابی ايران، مردم عزيز و قدرشناس دارالعباده استان يزد، ملت های مسلمان و آزادی‌خواه جهان، دولتمردان عرصه تدبير و اميد، بازماندگان و خويشان و فرزندان بزرگوارشان تسليت عرض می كنم و اميدوارم خداوند منّان روح بلند ايشان را با ارواح طيّبۀ شهيدان و صالحان محشور فرمايد و مغفرت و رحمت بی انتهای خويش را نصيب او گرداند.
 
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.