به زودی استیج استعدادیابی «پنچاک سیلات» در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بنیانگذار سبک پنچاک سیلات در استان کرمانشاه گفت: به زودی استیج استعدادیابی «پنچاک سیلات» در کرمانشاه برگزار می شود.

فرشته کرمی گفت : «پنچاک سیلات» یکی از رشته های ورزشی زیرشاخه هنرهای رزمی است که در بازیهای رسمی و المپیکی نیز دارای جایگاه ویژه ای است.

وی افزود: از آنجایی که بخش عمده ای از سبک ها و رشته های هنرهای رزمی معمولا جزو ورزشهای المپیکی محسوب نمی شوند، فعالیت در آنها و در نهایت قهرمانی آنها چندان به چشم نمی آید، لذا در نظر داریم سمت و سوی استعدادهای ورزشی استان در بخش هنرهای رزمی را به سمت رشته ها و سبک های المپیکی آن بکشانیم.

کرمی خاطرنشان کرد: «پنچاک سیلات» یکی از سبک ها و رشته های زیر مجموعه فدراسیون هنرهای رزمی است که در واقع جزو ورزشهای المپیکی نیز هست.

بنیانگذار سبک پنچاک سیلات در استان کرمانشاه گفت: هرچقدر در این رشته ورزشی سرمایه گذاری کنیم، قطعا نتیجه آن را خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس در نظر داریم که یک دوره استیج استعدادیابی رشته ورزشی پنچاک سیلات را در کرمانشاه برگزار کنیم که بتوانیم در آینده از این استعدادها قهرمان ملی و جهانی بسازیم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، استیج ، پنچاک ، سیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.