سخنگوی دولت گفت: بدون تردید نظام یکی از ستون‌های اصلی خود را از دست داد.

نظام یکی از ستون‌های اصلی خودش را از دست داد
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت دقایقی پیش با حضور در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از فرزندان هوشمند، فهیم و صبور انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تا آخرین لحظه پشتوانه انقلاب بود، ادامه داد: وی در راستای تقویت نظام تلاش بسیاری داشت.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه روز شنبه بنده در کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام خدمت وی رفتم، تصریح کرد: در آن روز شاهد بودم که وی درباره مسائل نظام بسیار دقیق بود و مواردی را که احساس می‌کرد باعث توسعه کشور نمی‌شود، به خوبی تفکیک و به شورای نگهبان اعلام و از مواردی که به نفع توسعه موضوعات مرتبط با مردم بود حمایت می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه بدون تردید نظام یکی از ستون‌های اصلی خود را از دست داد، بیان داشت: دولت و ملت قطعا پشتیبان خود را و مقام معظم رهبری یکی از یاران باوفا و صدیقش را از دست دادند.

نوبخت خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در هنگام شهادت شهیدان رجایی و باهنر فرمودند که خدا هست ما نیز به اتکای این که خدا حامی انقلاب و مردم است در این مصیبت صبر می‌کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار